2011-04-06

~starter pack~

!!!!yezza!!!!
upsss,,, alhamdulillah =P
bejaye gak aku menyempatkan diri ntok register mnatang alah nih..
penat woh...
bukan senang nak ader blog nih...

step satu!
kene ade 'ataslap' sendirik dulu..
(bgi yg blur tu, bahase sains dye, laptop)
step dua!
kene ade 'bandluas' plak..
(hopes org blur tdik da bley paham da)
step tiga!
kene perah otak lak ntok mnipu mase register blog ni plak
(org blur, tlg la paham!)
step empat!
tahniah,, anda dapat lagi satu tugas tambahan,,
update blog anda!! (wajibul ghunnah)


aku berusahe ntok meng'ade'kan blog nih demi kite bersame =P
haha,, layan jiwang sat..
aku kalo boleh nak share bende bende best yg aku buat dgn kamu..
actually, nak menayang je sbena nye,, hehe
hopes, kamu juge begitu yep..

"cucur cempedak kat atas pagar"
"kamu x sampai, aku paskan"
"aku budak baru belajar"
"kalo salah, kamu betulkan"

ps>> sile post yg best best sahaje yep,, yg x best, REJECT.. ^_^

No comments:

Post a Comment