2011-06-02

hancus>>>>

kali ni rase macam nak lepaskan geram sikit buley tak so aku akan menaip tanpe henti sebab yelah tengah geram kan mane ade org yg tgh geram akn berhenti bercakap bile die tgh geram see aku da kate aku tgh geram naseb la sape yg bace entry ni korg nak geram kat aku ke ape ke kalo korg da xnak bace post ni pon xpe its okay tapi yg next2 ni bace la ek huhu
k geram balik geram dgn diri sendiri sebab x reti2 ke nak gi blaja nuh da tau diri tu x paham lam kelas pegi la blaja ni tak dok pegi ngadap laptop plak masalah negara betol la hish
tadik exam hmmmmmmmmm

malas pikir
tapi bile pikir esok ade badminton yeay sronok balik dah haha
xtau sejak bile tapi aku da minat plak dgn klas badminton ni
maybe because one way to make friends and .... too ;)

No comments:

Post a Comment