2011-06-09

~knape?!~

ade one time ni,,, tgh dok menekan nekan keyboard..
nak update blog la kan.. huhu
tetibe member bilik seblah aku masok,, tanpe salam..
bukan sebab die x islam ok.. NAUZUBILLAH
sebab,, yela.. dok satu rumah kan,, bilik je lain2,, cam pelik lak bagi salam kan..
gipon,, umah jepon ni pintu nye xde kunci..

sambong crite,,
aku tekezut la.. dye dtg kat aku... n aku nampak mate die kat LAPTOP aku..
(jgn pikir lain yep)
then,, aku tutop skrin laptop aku n kate,, jgn la bace,, malu aku~~~
dye balas,, la,, watpe la ko buat blog n x bagi aku bace...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
lame aku diam,,
a'ah kan,, ntah pape,, haha,, buat blog bagitawu satu dunie
(walopon x la satu dunie bace pon blog ni kan ;P)
member satu rumah x bagi bace lak.. haha

dahtu,, ade la sorg makhluk allah ni pon..
seorang starter blogger,,
dok gitau kate ader blog..
tapi bile aku tanye,, eh, xyah la.. xbest pon..
dah tawu xbes watpe buat blog pakcik?? haha....
dak tu tanye balik aku ade log ke x??
aku trus cakap XDE... haha

p/s:watak2 dlm crite ni ade kaitan yg sedg hidop dan blum mati lagi ;D

No comments:

Post a Comment