2011-05-14

~happy ^_^~

muke yang sangat bahagie!! weee~~
dah lame tak bersembang sembang kan,,,,
almost one week right??!! (whoaaaa!! cam lame sgt je)
tapi,, bagi aku agak lame la,,
yelah,, biase nye kan every nite,, tepat jam 12(skema gile ayat) mesti handset aku menyanyi nyanyi...
"i'm gonna be ok,, i'll be ok,, tera jakhoya aa" by 2PM, Without U
ok tipu,, tu bunyik handset aku yg skrg,,
handset yang dulu,, takat melodi jep,, tu pon naseb baik bukan monotone,,
haish~~

baik tak aku ikot cakap ko nih,,,
DA UPDATE BLOG!!!
yeay!! haha,,, aku da update dah ni,, haish,,,
its ur turn ek!!

alang-alang tu,, nak tayang ar skit tmpt blaja i kat sini,,
hehe..

ade banyak beskal,, cam skulah rendah kan




~ni bangunan engineering,,
kat sini ade mechanical, electrical, chemical, biotech, civil and aeronautic...
>eh,, ader mechanical la kat sini,, meh pindah sini lah!! ;b <
actually bangunan ni panjang lagi,,
tapi kamera i pendek je,, so, xley nak tgkp satu bangunan ni.. haha

dari kamera yg x brape profesional



~jalan aku merempit tanpe menggunekan minyak petrol mahupon diesel setiap hari~
bagi yg x paham uh,, basikal lah!!
tapi ni time, sakura tgh kembang la,,
seminggu lepas gmbr ni di ambil,, jalan ni sgt la sayu,,,
tinggal batang kayu je,,,,
putaran kehidupan,, biase lah tu kan(mood drama jap)..


~rumpot, i repeat RUMPUT tepi pejabat bangunan engineering~


~rumpot, i repeat RUMPUT lagi,, tepi jalan gym universiti nih~




subhanallah,, cantikkan??!!
tercabar aku dgn kecantikan rerampai tersebot *sigh*

No comments:

Post a Comment